lunes, 23 de marzo de 2009

Una conversación divertida

A las buenas!

Estando un día trabajando por la mañana (sí, trabajando... tenía cosas que hacer aunque estaba tranquilito) me puse a chatear con mi padre. Esta es la divertidísima conversación que mantuve por Google Talk:

Alexandre: q fas
secopereiras: que fas ti a erstas horas?
Alexandre: traballar, aqui esta caendo unha nevada de aupa
secopereiras: aqui fai un sol de carallo
Alexandre: que sorte tes, q tal estades?
secopereiras: a jaimita es leendo os mensaxes. tolea
Alexandre: jajajajjaja, pobre. bueno, asi tamen aprende. todo ben por ahi?
secopereiras: e a cleo esta doente. non sale de enrriba
Alexandre: jejejej, pobre jata. miauuuuuu
secopereiras: non se entera, non oye
Alexandre: xa o sei, non estou gritando
secopereiras: o miauuuu logo non sera pra min
Alexandre: sera sera
secopereiras: estas na hora do bocata?
Alexandre: non, estou na hora de traballar pero como traballo con internet podo facer esto
secopereiras: sin traballar
Alexandre: non, estou facendo cousas, pero podo facer varias a vez
secopereiras: que listo!
Alexandre: home claro, vichedes as fotos que puxen en internet?
secopereiras: vimos.haINas moi boas. sobre todo una de blanco e negto
Alexandre: a do cementerio?
secopereiras: yes
Alexandre: esas gustanme moito
secopereiras: yes
Alexandre: e o video do gaiteiro cos pelos eses tolos?
secopereiras: ¿pelos? como pra ir a rapa das bestas
Alexandre: tal cual
secopereiras: hay moitas ruinas
Alexandre: si, e unha pasada, fio unha excursion de ruinas
secopereiras: tamen hay bos edificios
Alexandre: siii, a roca e a ostia
secopereiras: ¿que e a roca?
Alexandre: rock of cashel, o primeiro edificio que vin
secopereiras: rock of cashel. Traduce
Alexandre: roca de cashel, fuerte de cashel, fortaleza
secopereiras: entendido
Alexandre: jejeej
secopereiras: [..] seguimos a noite
Alexandre: ok, deica 

Ay, me parto cada vez que la leo! No te enfades, papito!

Saludos y que la fuerza os acompañe!

8 comentarios:

Unknown dijo...

Hahahahahhaah, aínda teremos que escribir un libro sobre as frases do seco..... un bestseller, hahahaha

Alex dijo...

si tio... mucho me rei cuando paso... la conversacion no tiene desperdicio...

Anónimo dijo...

Mi má!!! si cuando digo que haríamos futuro vendiendo tonos, politonos y demás tonos con frases del papa es que no me equivoco. Os imaginais???? Un movil sonando: "tamos perdidiiiiiiiiños, tamos perdidiiiiiiiños!!", o, "deixa deixa, deixa deixa!!!". Me parto. Bikiños jraaaaaaaaaaaaaaaaaaandes!!!!!

Anónimo dijo...

el anónimo soy yo, Bea eh?

Anónimo dijo...

¡Pero que cachondo eres papi!
(¡Ay,si houbera fame....!)
(¡Pregúntalle a Jaimita.....)
Kisses.

Anónimo dijo...

ostia q bueno, debería ir a algún concurso, en vez de monólogos, de conversaciones a 2, seguro q se llevaba todos los premios jajaja es demasiao pero claro, hay q tener en cuenta q no habla solo, hay alguien q le sigue la conversación, no?........... dos no hablan si uno no qiere...... y ahí lo dejo jjejejejejejejej bicos dende bcn

Alex dijo...

no me digais que no esta genial... y eso que le quite la ultima frase... que si no... jajajajajajajaaj

Laura dijo...

é mais eu non son tonto e non sei facer café!!!!!!!!
Genial...q risa.. :)