domingo, 10 de mayo de 2009

Remember.... Os resentidos - Galicia sitio distinto

Es que no paro de reírme con este vídeo... siempre tenía en la cabeza el fulano vestido de gallego con la bombona de butano... es genial!!


Actualizacion: pongo la letra que no tiene desperdicio

Arde Galicia,
pero non queima
Arde Galicia co lume forestal 
e con lume ou sen lume ti tamén podés arder 
porque no inferno forestal non se está tan mal, 
ainda que a piromania non che me dá nada igual
e con razón ou sen razón teño que insistir que
ARDE GALICIA!!!
pero non queima
Tacón, tacón, punta tacón
Arde Galicia co lume forestal, 
tamén arden os teus ollos con pupilas de metal
E cando os teus ollos queiman tanto che me ten. 
E tanto che me ten, ven! ...
E tanto che me ten
Vai, 
Vai e ven
Vai e ven e baila do dereito e do revés
Tacón, tacón, tacón punta tacón
Quero bailar quero bailar
Tacón punta tacón (4 veces)
Baila do dereito
Baila do revés
E Baila, ponte quieto
Pero sin mover os pes
Porque bailas cos pes quietos
que parecelo siroco,
unha volta e outra volta
e despois reviravolta!
E dalle! Dalle!
Eu tamén lle dou!
E dalle! Dalle!
mira como vou. 

Un saludo y que la fuerza os acompañe!

2 comentarios:

piruleta69 dijo...

Pues yo es la primera vez que veo este video, y ya tiene unos añitos ehhh jjejejejeje por cierto te han llegado las fotos que t envié de auschwitz?
bicos dende bcn

Alex dijo...

jejej tiene tiene... pero yo me acuerdo de cuando era pequeño.. "Arde Galicia, co lume forestal...". Las fotos no me llegaron, a quién carajo le mandas emails?? Nunca me llegan...

Buziaczki (besitos en polaco)